Korzystanie z usług zewnętrznych firm jest dzisiaj bardzo popularne, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wsparcie partnerów w konkretnych obszarach biznesu. Jednym z nich jest call center, czyli obsługa klienta będąca kluczowym aspektem w budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Call center w chmurze jest właśnie takim oprogramowaniem. Zaawansowana technologia pozwala obecnie na obsługę klienta nie tylko z poziomu biura, ale z dowolnego miejsca na świecie, np. podczas służbowych wyjazdów.

Call center w chmurze zwiększa przychody firmy, usprawnia komunikację z klientami oraz zwiększa monitoring całego tego procesu. Brak konieczności zakupu dodatkowego sprzętu i jego instalacji, a także możliwość pracy zdalnej przyczyniły się do wzrostu zainteresowania średnich i dużych firm tym rozwiązaniem.

Praca zdalna

Współczesny człowiek ceni sobie możliwość pracy zdalnej. Firmy coraz chętniej stosują ten rodzaj pracy, który do niedawna był ograniczony dla działu obsługi klienta. Call center w chmurze jest odpowiedzią na potrzeby współczesnej komunikacji zewnętrznej. Konsultanci mogą pracować ze swojego domu, a pracownicy z pokoju hotelowego podczas wyjazdów służbowych. Dla firmy to duża zaleta, a także poprawa wizerunku nie tylko wśród klientów, ale też pracowników obecnych i przyszłych.

Wdrożenie szybkie i bez większych kosztów

Call center w chmurze nie wymaga inwestycji w kosztowny sprzęt, a więc ryzyko wdrożenia jest niewielkie. Firma nie musi dysponować dużym budżetem, co ułatwia rozwój również mniejszym przedsiębiorstwom, którzy zyskują szansę na usprawnienie procesu obsługi klienta. Call center w chmurze otwieramy w znacznie krótszym czasie, niż w modelu klasycznym onsite. Również jego obsługa i zarządzanie całym systemem nie przysparza najmniejszych problemów.

Intuicyjna obsługa

Dla konsultanta istotna jest łatwa w obsłudze technologia. Dzięki temu nawet w przypadku nowych pracowników nie są wymagane długie szkolenia, a swoją pracę mogą zacząć po krótszym szkoleniu i okresie przygotowania. Firmy dostarczające call center w chmurze koncentrują się nie tylko na ich sprawnym i niezawodnym działaniu, ale też na intuicyjnym interfejsie. Przykładem jest call center proponowany przez firmę Systell.pl. Jest to system zaprojektowany i stworzony w oparciu o najnowsze technologie, wciąż doskonalony i zmieniany z uwzględnieniem potrzeb użytkownika. Call center w chmurze jest łatwy w obsłudze, dzięki czemu praca jest efektywniejsza i wydajniejsza.

Bezpieczeństwo i wsparcie

Nietrudno sobie wyobrazić, jak duże szkody może spowodować nawet najmniejsza awaria systemu w tradycyjnym modelu onsite. Uszkodzony stacjonarny system przyczynia się do dużych przestojów w pracy, co przekłada się na straty firmy. Nierzadko zdarza się, że awaria nie jest możliwa do usunięcia, a więc konieczna jest budowa nowego call center. Infrastruktura call center w chmurze stanowi gwarancję bezpieczeństwa danych, ponieważ wszystko znajduje się na wirtualnych serwerach. Praca konsultantów wykonywana jest płynnie i bez przerw, w związku z czym unikamy problemów z niezadowolonymi klientami.

Modyfikacje i rozbudowa

W stacjonarnym call center dodanie nowych stanowisk jest kosztowne, a często na pewnym etapie już niemożliwe. Model chmurowy umożliwia szybką reakcję na zmiany, natomiast dodanie nowych stanowisk zajmuje zaledwie krótką chwilę. To propozycja dla firm, które stawiają na nieustanny rozwój, a także dla tych, które działają w branży cechującej się dużą sezonowością.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here